Performans Yönetimi

Gelişiminiz ve Başarınız için Yanınızdayız

Performans değerlendirme sürecimizle, çalışanlarımızın potansiyellerini ortaya çıkararak, onların gelişimlerine katkıda bulunmayı hedefliyoruz. Düzenli olarak yaptığımız bu görüşmelerle, çalışanlarımızın kariyer hedeflerine ulaşmalarını destekliyor ve APlus’un kalite standartlarını sürdürmelerini sağlıyoruz.

APlus Performans Yönetimi

APlus’da performans yönetimini, çalışanlarımızın performanslarını değerlendirmek, eğitim gerekliliklerini ve gelişim alanlarını belirlemek, iş süreçlerindeki yetkinliklerini görmek amacıyla yapıyoruz. Bu kapsamda, personel ve yöneticisi arasında birebir performans değerlendirme görüşmeleri gerçekleştiriyoruz. Bu görüşmeleri, çalışan personel için yılda iki defa, yeni başlayan personel için ise ilk ay haftalık, sonraki altı ay boyunca ise aylık olarak planlıyoruz.

Ücret ve Yan Haklar

APlus, Acıbadem Sağlık Grubu'nun bir iştiraki olarak, çalışanlarımıza performansa ve niteliklere dayalı bir ücretlendirme sistemi sunuyoruz. Tüm çalışanlarımız ve yakınları, grubumuz hastanelerinden indirimli olarak yararlanabiliyor. Departman ve pozisyonlara göre yaptığımız ücret araştırmaları doğrultusunda, adil ve rekabetçi bir ücret skalası belirliyoruz.

Çalışanlarımızın ücretlendirilmesinde şu kriterleri göz önüne alıyoruz:

Bu kriterler doğrultusunda, çalışanlarımızın hak ettikleri değeri görmelerini ve motivasyonlarının yüksek tutulmasını sağlıyoruz. APlus olarak, çalışanlarımızın memnuniyetini ve bağlılığını artırarak, kurumumuzun hedeflerine ulaşmasına katkıda bulunuyoruz.

APlus'ta çalışma fikri sizi heyecanlandırıyorsa, sizi de aramızda görmek isteriz!

Web sitemizde çerez teknolojisini kullanıyoruz. Çerez kullanımımız hakkında detaylı bilgiye ve web sitemizi ziyaretiniz sırasında çerez kullanımımızı nasıl kapatabileceğinize dair yönlendirmelere “Çerez Politikası” sayfamızdan ulaşabilirsiniz.