Performans Yönetimi
Gelişiminiz ve Başarınız için Yanınızdayız
APlus Performans Yönetimi
APlus’da performans yönetimini, çalışanlarımızın performanslarını değerlendirmek, eğitim gerekliliklerini ve gelişim alanlarını belirlemek, iş süreçlerindeki yetkinliklerini görmek amacıyla yapıyoruz. Bu kapsamda, personel ve yöneticisi arasında birebir performans değerlendirme görüşmeleri gerçekleştiriyoruz. Bu görüşmeleri, çalışan personel için yılda iki defa, yeni başlayan personel için ise ilk ay haftalık, sonraki altı ay boyunca ise aylık olarak planlıyoruz.
Ücret ve Yan Haklar
APlus, Acıbadem Sağlık Grubu'nun bir iştiraki olarak, çalışanlarımıza performansa ve niteliklere dayalı bir ücretlendirme sistemi sunuyoruz. Tüm çalışanlarımız ve yakınları, grubumuz hastanelerinden indirimli olarak yararlanabiliyor. Departman ve pozisyonlara göre yaptığımız ücret araştırmaları doğrultusunda, adil ve rekabetçi bir ücret skalası belirliyoruz.
Çalışanlarımızın ücretlendirilmesinde şu kriterleri göz önüne alıyoruz:
- Yetenekleri
- Eğitimleri
- Yetkinlikleri
- İş hakimiyetleri
- Çalışma disiplinleri
- Performansları
- Gelişimleri
Bu kriterler doğrultusunda, çalışanlarımızın hak ettikleri değeri görmelerini ve motivasyonlarının yüksek tutulmasını sağlıyoruz. APlus olarak, çalışanlarımızın memnuniyetini ve bağlılığını artırarak, kurumumuzun hedeflerine ulaşmasına katkıda bulunuyoruz.
APlus'ta çalışma fikri sizi heyecanlandırıyorsa, sizi de aramızda görmek isteriz!